Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pahuksen Taxotere
Hei ja parempaa tätä vuotta kaikille!Olen myös kärsinyt vaikeista sivuoireista Taxojen jälkeen. Söin Xelodaakin tabletteina (hoitotutkimuksessa mukana), joten eihän niiden oireiden aiheuttaja ole ihan varma, kumpiko vai yhdistelmä.
CEX (siis sain Xelodaa silloinkin) meni kuitenkin paljon helpommin.
Olin Taxojen jälkeen aina muutaman päivön sairaalassa. Kahdella kerralla oli paha ripuli ja tulehdusarvot hurjat, joten antibioottia tippana ja tabletteina. Viimeisellä kerralla oli "vain" suu täysi aftoja, enkä pystynyt syömään sitäkään vähää mitä muuten. Tipassa sitten taas sain voimia.
Olen vaan ihmetellyt kun olen netistä vasta jälkeenpäin lukenut tästä Neulastasta. Sitä ei Syöpiksellä kukaan tarjonnut, olisin ehkä päässyt hiukan helpommalla. Pitää varmaan vielä kysyä, jos viitsii. Minulla on viimeinen kontrolli tänä keväänä.
Yritin minäkin niitä aftoja hoitaa Aftab-tableteilla, mutta eihän ne pysyneet. Yitin huuhdella öljyllä ja jollain apteekin aineella, mutta en kyllä pystynyt. Bebanthenkin oli ällöttävää. Hoitajat ei myöskään muistuttaneet siitä jäiden imeskelystä hoidon aikana, olin kyllä lukenut siitä mutta autuaasti unohtanut.
No minulla on fyysisesti mennyt kaikki hyvin. Nyt vaan on hurjaa väsymystä, mietin menisinkö jo työterveyden kautta verikokeeseen vai odotanko Meikun kutsua. Henkinen puoli onkin sitten oma kertomuksensa.
Tsemppiä kaikille!
- Pahuksen TaxotereUntuvikko
- Re: Pahuksen TaxotereArnika
- Re: Pahuksen TaxotereSonska36
- Re: Pahuksen Taxoterekukkamaaria