Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aromasin vaihtui Exemestaan, jalkoja vetää

Heippa!
Minulle tuo oire on erittäin tuttu. Olen syönnyt Letrozolea tammikuusta lähtien. Pitkissä luissa ja nivelistä ylös ja alaspäin todellakin vetää, ja etenkin levossa öisin. Molemmissa lääkkeissä on hyvin samanlaiset sivuvaikutukset.
Kivut vaihtelevat paljon. Joskus on aikoja, että niitä ei tunne lainkaan ja sitten voi olla hyvinkin pahat oireet. Olen kokeillut särkylääkkeitä, mutta niistä ei ole mielestäni ollut apua. Nyt syön onkologin luvalla omeraa inkiväärillä, ja se mielestäni hyvä.
Lisäksi nivelet ovat tosi jäykät, kun pääsen liikkeelle, niin kävelen pitkiäkin matkoja, pysähtyä ei pitäisi.
Näiden oireiden kanssa on kai elettävä jonkin aikaa. Monet sanovat, että ne ovat väliaikaisi. Sivuvaikutuksista tämä on ehken parhaiten siedettävissä. Hikipuuskaukset ja mielialavaihtelut olisivat tosi ikäviä.
Olin juuri kitkemässä aitataimia, vaati aikalailla ponnistelua, että pääsin kontaltani ylös.
terveisin gugi53
gugi53 | 10.5.2012 klo 12:40:28