Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terveset Osaltolta
Heippa!Kiitokset terveisistä. Toivottavasti tämä oli viimeinen reissu sytohoidon jälkeen osastolla, toisin kuin veljelläsi. Terveiset myös hänelle ja onnittelut voitetusta leukemiasta. Ei ole varmaan ollut helppoa!
Viime vuonna ensimmäisen Taxotere-hoidon jälkeen myös minulle nousi kuume. Minulle tuli ns. kesäflunssa, räkää pää täynnä. Mistä lie pöpön sitten saanutkin. Varmasti poikani kautta, koska hän käy tarhassa.Vai johtuiko kuumeilu sittenkin sytosta. Mene ja tiedä.
Olin paikallisessa aluesairaalassa puoskaroitavana enkä siis tavannut onkologia. Hoitonani oli antibioottitippa osastolla ja kotiin mennessä sain Kefexin-kuurin. Tavallaan oli mukava olla yksin kahden hengen huoneessa. Tuo nukkumatti kun tuntui heittävän hiekkansa muiden silmiin. Sen vuoksi sainkin toisena yönä Tenoxia. Yhteensä sairaalareissu oli 4 pv enkä sitten sytojen aikana enää joutunut sisälle. Jos olisin, niin olisin vaatinut pääsyä TYKS:iin, jossa ovat onkologit. Silloin söin pillerinikin (muitankin sairauksia kuin syöpä) omasta lääkepussista.
Voimia Sinulle ja toivottavasti tämä oli viimeinen osasto"keikka". Minä puolestani jatkan tappelua ilmenneitä etäpesäkkeitä vastaan.
Halauksin Mervi
- Terveset Osaltoltakutri
- Re: Terveset OsaltoltaKarhutar
- Re: Terveset Osaltoltamks