Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ensimmäistä cef:iä odotellessa

Olen vähän edellä teitä kun minulla ensi viikolla on kuudes CEF. Kaksi viimeistä kertaa on pitänyt odottaa kolme lisäpäivää kun valkosolut ovat olleet liian alhalla. Kummasti ne kolmessa päivässä saattaa ihan kaksinkertaistua, ihmeellistä.
Olen koko ajan pitänyt mielessä ,että pahin on ohi syyskuun loppuun mennessä ja sillä jaksanut. Tietysti säteet päälle, mutta ne ei ilmeisesti ainakaan okseta.

Suuri osa jaksamisesta on annettava miehelle, joka on koko ajan puhunut tästä väliaikaisuudesta ja tottahan se on, että tämä on vain pieni osa meidän elämäämme, yksi kuuma kesä ja uskotaan ,että on toisenlaisia, parempia kesiä jatkossa.
Olemme jo varanneet hiihtoloman kuusamoon, siellä sitten alkaa kunnonkohotus hiihdon merkeissä.

Sanoin silloin keväällä plastiikkakirurgille, että tämä on niin paha paikka ,että tästä pitää seurata myös jotain hyvääkin. En kyllä silloin keksinyt että mitä. Nyt on kuitenkin osottautunut, että parisuhde on tullut paremmaksi. Ääritilanteet joko yhdistää tai erottaa. Tietysti nyt on kyllä aikaakin enemmän kun ei tarvitse ajatella työasioita ja mies sanoo, että sinä olet enmmän "läsnä".
Vahvuuttakin on tullut enemmän, ehkä vähän itsekkästi ajattelen, että minä olen käynyt niin kovan koulun,että minun ei tarvitse enää miellyttää ketään vaan olen vain oma itseni.

Tällaisia ajtuksia näin aamutuimaan jaksellaan. Maija

Tulevaisuus? | 17.9.2010 klo 09:14:11