Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintarekonstruktion jalkimainingit
Juu, samoihin aikoihin leikattiin, mun leikkaus oli 3.6. Selän arpi on ok ja käsikin liikkuu normaalisti.Selkälihaskielekkeen alle piti laittaa normaali silikoni, mutta selkälihas oli liian lyhyt joten sinne laitettiinkin laajenninproteesi,alunpaerin laajenninimplantti piti jättää pysyväksi. Täyttöä on tehty 2 kertaa ja koko olisi nyt hyvä, mutta implantti(varsinkin ihon alla oleva implantin täyttventtiili) vaivaa nukkuessa. Mielestäni implantti on myös jotenkin liian sivussa ja implantin reuna ulottuu lähes kainalokuoppaan.Myös minulla on rintarangan puolella keskellä kuoppa ja melko kookas, tyhjä "nahkapussi". Nahkapussin voisi leikata paikallispuudutuksessa pois, mutta en usko, että se yksinään riittää korjaamaan ongelmaa.Implanttirinta on aika kova ja edelleen täysin tunnoton, saunassa pidän pyyhelinaa rinnan suojana, kun ihon kuumenemista ei tunne.
Täyttöjä tehnyt kirurgi tuumasi, että implantti voitaisiin vaihtaa uuteen tai sitten tehdä rasvansiirrolla uusi rinta. Mulla on 14.11 aika leikanneelle kirurgille ja hän sitten päättää jatkotoimenpiteistä.
- Ohi ontuike
- Re: Ohi onHelena1961
- Re: Ohi onKristaemilia
- Re: Ohi onSuski69
- Re: Ohi onAnskuli
- Rintarekonstruktion jalkimainingitKristaemilia
- Re: Rintarekonstruktion jalkimainingitAnskuli
- Re: Ohi ontullis
- Re: Ohi oncarpe diem!
- Re: Ohi onAnskuli
- Re: Ohi onSini-likka
- Re: Ohi onritu51v