Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Leikkauksen jälkeen..ON ELÄMÄÄ!!
Kiitokset kaikille ihanille ihmisille jotka tällä palstalla ja osa henk.koht. minua sinne leikkaukseen tukenet!!Mahtvaa mitenkä suuren tuki/vertais joukon sitä uppiouto ja vieas ihminen voi saada ihan näin,elikä netin yhteydellä. ;)
Olin 12.3 kohdunkaulan syöpä leikkauksessa tampereella, Kuopala leikkasi,leikkaus meni odotusten mukaan, kasvain oli odotettua isompi, minkä vuoksi Kuoppala sanoikin että sädetys sit tulee melko varmasti..Hesas kuulemma annetaan sädetys automtic mutta treella katsotaan tapauskohtaisesti, mulle sanoi että suolistovauriot voi olla pysyviä siksi kastsotaan 7.4 syöpä meatingin jälkeen mikä jatkohoito sit on.
Toipuminen lähti vauhdilla heti 14.3 perjantaina kun puoliltapäivin sain dreenin ja virtsakatetrin pois ja siten klo.17 aikaan sain pissattua itse!!
Suurin pelkoni oli että joudun sen katetrin kanssa kotona useampia kuukausia oppia toimimaan..Maanantaina oli aikaisin kotiutus päivä mutta toipuminen edistyi niin hyvin että päsin kuitenkin jo sununtaina kotiin..en itse edes vihjannut vaan henkilöstö ehdotti..ja mikäs sen ihananpaa kuin päästä kotiin toipumaan!!
Kotona olutu reilu viikko ja hyvin mennyt ainut on kun vatsassa ilmavaivoja niin sattuu alavatsaan oikeesti!!..ummetusta oli paripäivää leikkauksen jälken ja nyt on jauhepussit alkaneet vaikuttaa;) perässä pakottava tunne ja sattuu etupuolelle asti..
Laittakaa ihanat tukinaiset viestejä yritän niihin ehtiä vastailla sitämukaa kun istumalihakset antaa myöten;)
Nyt on vain yksi suunta...ylöspäin!! Kiitos teidän!!
T: -Susku-
- Leikkauksen jälkeen..ON ELÄMÄÄ!!Susku69
- Re: Leikkauksen jälkeen..ON ELÄMÄÄ!!Elinamarjaana