Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Taxotere -hoidot alkaneet
Hei kaikki!Olen lueskellut näitä keskusteluja jo pari kuukautta, saanut viesteistä paljon tukea ja käytännön vinkkejä. Lämmin kiitos teille kaikille siitä!
Minulla on nyt viikko ensimmäisestä taxotere -hoidosta ja olo on kuta kuinkin normaali. Vinkkienne perusteella varauduin taxon sivuvaikutusten lieventämiseen käsikauppatavaralla: kipuääkettä, närästystabletteja, rasvaa käsille ja jäloille, suuhuuhdetta ja fluoritonta hammastahnaa, kynsilakkaa, emätinpuikkoja...Vähän jo hymyilytti itseänkin, kun läksin apteekista varustearsenaali kassissa. Kaikkia ostoksiani olen käyttänyt. Olipa todellinen apu mikä hyvänsä, tuntuu hyvältä yrittää tehdä itsekin jotakin. Ikään kuin hoitaa itseään. Tukkaa kun ei apteekista saanut, niin se pitää hakea vielä kampaajalta.
Nyt kun hoidot ovat alkaneet, tuntuu henkisesti jotenkin helpommalta. Liekö aika jo tehnyt tehtäväänsä, vai onko vain niin, että tuntuu paremmalta kun jotakin todella tapahtuu? Miten teillä muilla? Onko henkinen olotila helpottunut hoitojen alkamisen myötä? Vai liekö vain väliaikaista? Minä tietysti olen vasta ihan polun alussa ja ymmärrän, että mitä tahansa saattaa olla vielä vastassa.
Kuulasta syyspäivää kaikille!
T. Saana
- Taxotere -hoidot alkaneetSaana
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetkukkamaaria
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetHempukka
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetkukkamaaria
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetthompson
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetHempukka
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetSyysunelma
- Re: Taxotere -hoidot alkaneetLumikide