Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ELÄMÄ SYÖVÄN JÄLKEEN!
Hyvä siel on hehkuttaa , että kultsu vieressä ( kateeks käy )Kyllä minäkin mielelläni jonkun ihanan miehen kainalossa olisin , mut TÄMÄN takia se unelma karkasi kauas tulevaisuuteen . Mut jossei ole kuin lapset ,eikä heitäkään voi jatkuvasti häiritä . Minulla on aina ollut positiivinen elämänasenne , eikä oo siitä miksikään muuttunut , mutta nuppia tämä koettelee . Varsinkin kun ex-ukko lähettelee sopivin väliajoin itsetuhoisia viestejä ,( on vieläkin katkera kun muutin pois kotoa )ja tässä kun pitäisi nyt rauhassa saada keskittyä itsensä hoitamiseen , ilman ulkopuolisia häiriö-kommentteja . Päässä kun pyörii niin monenmoista ajatusta , tulevaisuus askarruttaa . Olen kylläkin päättänyt etten etukäteen sure asioita joille en itse voi mitään . Kaikista asioista oon ennenkin läpi mennyt , eiköhän tämäkin tästä järjesty . Tuntuu vaan nää viimeiset päivät niin pitkiltä ennen leikkausta 9.7 . Mut huomennahan ollaan jo paljon viisaampia . Mukavaa kesäillan jatkoa kaikille .- Re: ELÄMÄ SYÖVÄN JÄLKEEN!liikkeelle