Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Mistä hankitte rintaliivit?
HeiAjattelin eilen ilahduttaa itseäni uusilla rintsikoilla ja toiveissa oli jospa vaikka alennuksella. Meidan paikkakunnalla on yksi liike jossa on proteeseja ja liivejä, ei ole Amoena.
Ei menny ihan niin kuin Römssöössä. Siellä ei ollu kuin kolme mallia, ainakaan mulle ei enempää esitelty.
No, sovittamatta ei asia selviä ja koppiin siis. Mulla on poistettu molemmat rinnat. Sain liivit päälleni ja niinkuin aina ennenkin olkaimet oli aika kireällä. Myyjätär tuli avuliaasti katsomaan ja sanoi korjaavansa olkaimien pituuden. Kiitos. Mutta olin vähän hämmentynny kun neitonen kiskoikin olkaimet vieläkin kireämmälle. Ohhoh. Ne oli nyt jo hassun näköisetkin ja leikkaushaavat ei ollu kaukana alareunasta. Mutta ne kuulemma istui nyt hyvin yläreunasta ja kun olin valittanut mulla olevan nestettä kainalon alla, niin nythän nekin läskit sai kätevästi piiloon!
Ei tuntunnu hyvältä, ei näyttänny hyvältä ja ne oli parhaat niistä kolmesta .
Eli, oliskin kiva tietää mistä hankitte liivinne.
Tahtois kauniita liivejä
- Mistä hankitte rintaliivit?tissitön
- Re: Mistä hankitte rintaliivit?niin pieni