Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpäleikkaukseen viisi päivää...

Hei,

Vastaan nyt vaikka minähän olen jo leikkauksen läpi käynyt. Sen vain halusin sanoa, että älä jännitä sitä leikkausta. Minä jännitin ihan hirveästi, mutta ihan turhaan. Suomessa kyllä osataan nämä. Kaikki vaiheet selitettiin mulle tarkkaan ja hoitajat ja lääkärit olivat myötätuntoisia ja asiat sujuivat ammattitaitoisesti.

Olihan sitä aika vaivainen sen leikkauksen jälkeisenä iltana ja yönä, ei oikein saanut nukuttua, kun rinta oli paksussa paketissa ja tippa kädessä, mutta kyllä sitä seuraavana päivänä silti jaksoi jo kotiin lähteä.

Kyllä se on hyvä välillä elää ihan vain itselleenkin. Hidastaa ja hiljentyä ja mietiskellä omiaan. Kyllä minäkin suren joskus sitä, etten nyt ole oikein kunnolla jaksanut olla mukana kahden lapseni elämässä, mutta toisaalta olen ajatellut, että olenhan heille kuitenkin niin paljon antanut muuten aikaani ja voimiani heidän lapsuudessaan, nyt mulla on lupa olla heikko ja ajatella itseäni.
Janna61 | 8.10.2011 klo 13:41:54