Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Toivoton mieli iskenyt
Hei!Kiitos viestistäsi!Minulla todellakin ovat sytot takana.Minulla on ärhäkkä tulehduksellinen rintasyöpä joka todettin heinäkuussa ja sytostaattihoidot alkoivat heti.Sain CEF 3x ja Taxoterea 3x +Herceptiniä joka jatkuu edelleen.Lisäksi on 5v hormoonihoito.
Oikeassa rinnassa oli useampi kasvain suurin 2 cm. Sytojen aikana ne pienenivät paljon ja osa hävisi kokonaan. Rinnanpoisto oli sitten joulukuussa.
Minulle tulee matkaa sädehoitoon päivittäin edestakaisin 120 km.
Aivoinfarkikohtaus alkoi puheentuottamisen vaikeudella ja se oli ainoa oire.Sanat tai kirjaimet saattoivat sekaantua mutta puhe pysyi kuitenkin lähes kohtuullisena. Sairaalassa oloaikana puhe korjaantui nopeasti enkä puheterapeutin lausunnon mukaan tarvise mitään kuntoutusta.Sen olen huomannut että jos alan liian innokkaasti selittämään asioita,olen jännittynyt tai hermostunut niin silloin puhe saattaa takelella. On vaan pyrittävä puhumaan silloin rauhallisesti joka on aika vaikeaa näin puheliaalle ihmiselle.Toivottavasti aika parantaa nämä puutteet jossain vaiheessa.
Sinun syöpää hoidetaan vähän samalla kaavalla kuin minunkin. Ensin sytot,leikkaus,säteet ja hormoonit.
Aika menee kuitenkin nopeasti ja hoidot etenee.
Hyvää kevään odottelua ja jaksamista !
Muita neurologisia oireita ei onneksi ollut.
- Toivoton mieli iskenytVianna
- Re: Toivoton mieli iskenytmiksi minä
- Re: Toivoton mieli iskenytVianna