Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ihana siivouspuuska

Vaikka kortisonihuuma ei ole enää voimassa, niin sain tänään jostain ihmeestä siivouspuuskan. Olen pessyt hellantaukset, uunin päällisen ja vielä kaikeksi kukkuraksi nyt sen ensimmäisen ikkunan viime talven jäljiltä. Ei mitään kahden vadin systeemiä, vaan suihkupulloon mietoa Fairy-vettä ja tulos on tosi hyvä. Meillä on jokaisessa ikkunassa kuusi pesupintaa, joten minulla on vielä jäljellä eri kokoisia ikkunapintoja 102 kpl. Mutta ei paniikkia, kaikessa rauhassa vaikka yksi ikkuna päivässä. Jouluun mennessä... Huomasin kyllä, että puhti ei ole sama kuin ennen sairastumista, välillä oli pakko levätä ja tietysti ihailla tulosta. Olen tosi tyytyväinen itseeni tänään, vaikka lattian pesu jääkin huomiselle. ilta voikin nyt mennä telkkaria katsoen ja täällä sivustolla lueskellen. Mieheni lähti juuri kuoroharjoituksiin, on hyvä, että hänellä on omat henkireikänsä ja harrastuksensa.
gugi53 | 8.9.2011 klo 18:34:08