Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Joulun punainen , kirvelevä rinta vaan iloinen mieli!
Hei Ksantippa!Onnea rannalle pääsystä! Itse tulen vähän perässä, vielä 7 sädetystä edessä. Oma ihoni on tähän asti kestänyt ihmeen hyvin. Koska palan auringossa hyvin helposti, odotin ongelmia nytkin. Minä ostin Ceridal lotionia haava-alueelle ja sitä olenkin käyttänyt aina sädetyksen jälkeen. En tiedä, onko siitä ollut apua. Laitan minäkin tuon Kevätmielen vinkin muistiin, jos sattuisin tarvitsemaan lopussa.
Arimidexiä olen nyt syönyt pari viikkoa enkä ole havainnut ihmeempiä oireita. Kuumia aaltoja pukkaa välillä, mutta sitä tapahtui jo sytojen aikana ja hormonikorvaushoidon lopettamisen jälkeen. Jos nykyinen olotila jatkuu, olen ihan tyytyväinen. Yleiskunto vaan pitäisi saada nousemaan ja hiukset saisivat kasvaa nopeammin. Nyt tuntuu, ettei oikein mitään tapahdu hiusten suhteen.
Hyvää jatkoa ja joulun odotusta kaikille!
t. Sipriina
- Re: Joulun punainen , kirvelevä rinta vaan iloinen mieli!Sipriina