Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä sinulle kuuluu Helmi 08?
Hei! Mulla on 12 päivä viimeinen syto, eikä minullekaan tule sädehoitoa, mutta lääkäri meinas että pari vuotta tamofenia ja sitten vaihdettais arimidexiin, en tiiä minkä takia (kyselen enemmän seuraavalla käynnillä). Luustokartta, ylävatsanuä ja keuhkokuvaus on ennen lääkäriä. Kiva että olet voinut hyvin, samaa en voi sanoa itsestäni, temestania otan nyt joka päivä, kun tuntui että kuvotus taitaa olla psyykkistä. Jostain syystä neulasta tekee mut niin hiton kipeäksi, että makaa 3 pv sängynpohjalla hikoillen ja punainen väri saa mut melkein oksentamaan. Täytyy viimeiseen tiputukseen pyytää joku pussi sen cef:n päälle etten mä näe sitä. Mulla on sairauslomaa lokakuun loppuun, mikä on ihan kivaa, että on reilu toipumisaika. Vaikka ei ole kuin yksi kerta enää, se tuntuu niin hiton vaikealta mennä sinne, kun tietää miten kipeä sitä taas on. Mielessä on käynyt toisen rinnan poistaminen varmuuden vuoksi, en haluaisi kokea tätä enää koskaan uudestaan.- Re: Mitä sinulle kuuluu Helmi 08? hiutale