Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpäni uusi
Hei !Voi kurjuus, Helena, että joudut kokemaan tämän uusiutumisen. Olen pahoillani ja harmissani. Olen seurannut kirjoituksiasi ja luulin sinun selvinneen kuiville.
Kyselit Gemzarista. Kerron omakohtaiset kokemukseni. Sain Gemzar+Karboplatinia 4 kertaa. Taxol-Karboa olin saanut ennen sitä 30 krt. Kohdallani ei Gemzar auttanut, markkeri oli 70 tietämissä aloitettaessa ja 114, kun lopetettiin ja vaihdettiin Caelyx-Karboon.
Gemzar ei vienyt minulta hiuksia, joka sinänsä vaihteeksi kiva juttu. HB on mulla ollut aina hyvä, mutta Gemzar laski HB:n 85 tietämille ja jouduin piikittämään EPOa 5 viikkoa. Pahoinvointia mulla oli, mutta sitä on ollut aina. Suurin syy kohdallani lienee tuo Karboplatin, ei niinkään Gemzar.
Mulla marraskuussa viisi vuotta täynnä tätä hoitorevohkaa. Nyt näyttää taas paremmalta, markkeri ainakin laskenut pitkästä aikaa. Se tuo voimia.
Siitä kuitenkin lähdetään, että sytot auttavat ja jaksat ottaa ne vastaan, eikös. Koetahan jaksaa.
- Re: munasarjasyöpäni uusiEveliina
- Re: munasarjasyöpäni uusiamh