Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuinka pian uskaltaa värjätä uutta tukkaa?
Heippa siskot,mulla on nyt 5 Taxoa takana , kuudennesta en tiedä milloin annetaan, kun flunssa sotki viimeisen hoidon. Sain Herceptiinin, mutta en Taxoa.
Kuinka te ootte tehnyt hiusten kanssa, eli ootteko lähtenyt "puhtaalta pöydältä" (=siis kaljulta), kun hoito on saatu. Mulla on sentin mittainen tukka nyt. OON hoitojen aikana ajanut pari kertaa puhtaaksi, kun tuntui että se hiosti ja kutisi peruukin alla.
Nyt sitten mietin että ajanko tän vimpan Taxon jälkeen pois vai annanko tän nyt kasvaa? Masentavan värinen on mullakin, valkoisen harmaa. Ei oikein tunne itseensä kun peiliin katsoo.
Eihän mulla oo edes tietoa, kuinka tää juttu jatkuu, ja mietin hiusasioita. Toiveikkaana olen haaveillut pienestä hoitotauosta, jos hoito ois tehonnut erittäin hyvin. Tavallaanhan sen sitten jo sainkin, kun Taxoa ei annettu. Nyt on ollut vain flunssan aiheuttamaa väsymystä, sekin jo paremmalla tolalla.
Tiistaina olin tt:ssä ja ootan kutsua onkologille. Perhoset pörrää vatsassa, ja ajatukset yhtä rinkiä..
Kaikkea hyvää teille
tv Manssi
- Re: Kuinka pian uskaltaa värjätä uutta tukkaa?Manssi