Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kakkamainen lääkärireissu
Heräsin sitten eilen aamulla silmä punaisena ja turvonneena. Ajattelin heti oitis, että lääkäriin tätä on lähdettävä näyttämään. Soittelin hoitavaan sairaalaan mutta sanoivat, että pitäisi käydä omalla paikkakunnalla näyttämässä, jos vaan mahdollista. Sainkin puhuttua itseni työterveyslääkärille kun sanoin, etten haluaisi mennä päivystykseen kun sain sytostaatit viikko sitten ja veriarvot lienee alhaalla just nyt.Sitten autolla matkaan kun aika tuli. Auton lämmetessä ihmettelin nenään hiipivää outoa hajua. Otin Mynthonin kun luulin, että jos henki haisee, sitten ajattelin, että onks nää mun vaatteet kun haisee tai sukat, vai sytostaatitko mun hajuaistin muutti taas kerran ja kuvittelen vaan... Tietysti miestä syytin mielessäni eniten, että mitä helkuttia se on tänne autoon taas säilönyt ja ajattelin, että tarviipa taas antaa palautetta :)
Lääkäri olikin minulle aivan uusi tuttavuus. Istuin tuolilla vähän epävarmana kun en oikein tiennyt, että haisenko minä vai en. Pidätin henkeäkin kun silmää tutkittiin ja jalkoja työnsin tuolin alle, jos vaikka sittenkin ne sukat... Antibioottitipat se määräsi silmään, ei vielä ollut hänen mielestään paha ja kehuinkin olevani kerrankin ajoissa liikkeellä. Oli muuten oikein mukava vanhempi mieslääkäri, ehkä hieman turjakkeen oloinen, hiukset olisivat kaivanneet leikkausta, parta siistimistä ja vaatteet pesua, sillä häntä ympäröi tunkkainen, hieman happaman makea tuoksu...
Minä siitä pompin iloissani autolle, että nyt on homma hoidossa ja eikun apteekkiin lääkettä hakemaan. Avasin auton oven, vilkaisin lattialle... Eeiii!... katsoin kengänpohjaan... Juu..u! Mulla oli ainakin kilo, jopa puolitoista, ehtaa koirankakkaa kengänpohjassa!
Että mua hävetti, ja ikinä en ole niin nopiaan poistunut mistää kuin siitä pihasta. Matkalla siunailin, ja kiittelin mielessäni, vielä pitkään jatkuvaa sairauslomaani, eiköhän ne ole kevääseen mennessä unohtaneet tämän haisevan sytostaattipotilaan.. =)
Raikkaat syysterkut kaikille,
- Kakkamainen lääkärireissuteppana
- Re: Kakkamainen lääkärireissuKatjusmaaret
- Re: Kakkamainen lääkärireissukultsikki
- Re: Kakkamainen lääkärireissuannuliini
- Re: Kakkamainen lääkärireissuSyysnainen
- Re: Kakkamainen lääkärireissuUntuvikko