Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Aikaisemmin nimimerkillä "pelottaa"

Hei kaikille !
2007 on ollut minulle mieleenpainuva vuosi.
Pääsin vihdoin kauan kaipaamalleni lomalle Madeiralle ja
kuinkas ollakaan - huomasin rinnassani kyhmyn.
Siitä se sitten lähti... tutkimuksiin... tuomio... osapoisto...
kokopoisto... hoidot !!

Ensin heittivät kolme Texoa ja nyt käyty ensimmäinen kolmesta
CEF:stä.

Kovasti näyttää vaihtelevan samoillakin lääkkeillä annetut hoidot sivuvaikutuksiltaan eri ihmisillä.

Mitä olen lueskellut täältä, niin olisinko päässyt toistaiseksi melko helpolla ? Texon kanssa tuli ensin melkoisia rintalastakipuja, ummetusta, ihottumaa ja sitten sitä "pirun" sammasta suuhun (niinkuin vauvoilla).

Tukka alkoi hävitä tasan 2 viikkoa ekasta tiputuksesta ja ajelimme sen sitten kokonaan pois. Nyt kovasti pukkaa siilitukkaa !

Kyselkää ihmeessä te "aloittelijat" kaikkea mieltäpainavaa, niin me "konkarit" annamme vihjeitä. Emme lääketieteellisiä, mutta ihan kansanomaisia pärjäämisvinkkejä ja kokemuksia. Niitä minä eniten tarvitsin silloin ihan alkuaikoina, kun kaikki vielä tuntui niin pelottavalta.

Ja vielä minullakin on paljon ihmeteltävää, vaikka tässä vaiheessa hoitoja olen menossa.

t.ekakertalainen 48v

eteenpäin | 2.7.2007 klo 19:19:51
  • Aikaisemmin nimimerkillä "pelottaa"eteenpäin
    2.7.2007 klo 19:19