Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Masentaa

Hei Fiesta ja Seija-Anita.

En ole pystynyt vastaamaan,kun läppäristä hajosi verkkolaite ja uuden saaminen vei viikon. En saanut konetta ladattua ja siinä sitä oltiin.
Olen nyt taas vähän paremmalla mielellä vaikka tuo sädehoidossa ramppaaminen tässä pakkasessa vähän väsyttääkin. Mulla menee päivässä kuusi tuntia ja hoito kestää pari minuuttia. Itse hoidosta ei ole pahempia sivuvaikutuksia.
Nyt on terveen puolen kainalo ja käsi kipeät. toisaalta luulen,että se on lihasperäistä,kun tuntuu,että jännitän itseäni koko ajan. Olen sanonut siitä sädesairaalassa,mutta eivät oikein ottaneet kantaa. Elokuussahan rinnoista otettiin mammografia,mutta saisivat edes ottaa ultraan.

Olen nyt miettinyt sädehoidon jälkeistä elämääni ja aion pyytää lääkärilta sairauslomaa. En usko,että olen henkisesti ja fyysisestikään vielä niin kunnossa,että jaksan lähteä työnhakuun heti. On pakko saada ajatella asiat kuntoon. Tällä hetkellä olen kuin umpinaisessa pallossa ja elän sädehoidon tahtiin.
Eiköhän se elämä voita ja edessä voi olla ihan uusi alku,kunhan tästä pääsee käyntiin.

Kiitos kaikille tuesta
t
Maisa
Maisa | 28.1.2010 klo 14:14:16