Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Saunakalja
Olin myöskin sen yhden saunaoluen pitänyt tapanani ottaa, mutta sytojen aikana sekin maistui - yskänlääkkeeltä! Oli kaadettava pois. Kokeilin sitten eräänä kesäpäivänä terassilla siideriä,jota en tavallisesti juo, josko se nyt maistuisi. Ei, jotenkin oli palaneen makuista.Minulla kesti nuo makuhäiriöt ja ruokahaluttomuus jotain 2-3 kuukautta. Muistelen, ettei maut juurikaan palautuneet sytotaukojen aikana. Minun oli vaikea saada kokonaista paahtoleivänpalaa syötyä, joten jätinkin reunat (ei voi oikein enää edes uskoa). Jossain vaiheessa ruoka maittoi muttei maistunut miltään, maito - jota juon paljon, ei mennyt alas. Niinpä join sitten oluen ruuan kanssa. Laihduinkin lähes 10 kg, vaikken oksennellut yhtään. No, sepäs on tullut takaisin korkojen kera.
Terveisin
kukkamaaria (huono ihminen; en ole pystynyt himoterveelliseen elämään, vaikka lupasinkin itselleni)
- SaunakaljaMeeri 1959
- Re: SaunakaljaJan73
- Re: SaunakaljaMeeri 1959
- Re: SaunakaljaPallu
- Re: SaunakaljaUppe
- Re: SaunakaljaPallu
- Re: Saunakaljathegirl
- Re: Saunakaljatoimasan
- Re: Saunakaljakukkamaaria
- Re: SaunakaljaKikka3