Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytosoutelijat, mitä kuuluu?

Hei Kristitty Lilja,

Kiva, että jaksat kirjoitella tänne. Sinulla taitaa olla yleistä kuuden kerran hoitoa pidempi soutelu jo takana, sillä osaat meitä muita aina kannustaa niin lämmöllä ja ammattitaitoisesti. Toivottavasti joulunajan ahdistus helpottaa. Aikaisemmin tänne palstalle kirjoittamasi Unto Kupiaisen runo on minulla usein mielessä ja se myös auttaa niihin vähemmän aurinkoisiin hetkiin.

Perjantaina sitten olin minun vuoroni kastella omat aironi ensimmäisen kerran (taxo) ja tähän mennessä on mennyt hyvin. Lievä pahoinvointi pysyy kurissa Primperanilla ja kortisoni on pitänyt olon touhukkaana. Tänä aamuna otin viimeisen kortisonin, joten saa nähdä, millaisella voimalla se väsymys iskee. Eilinen neljän tunnin lahjaostosreissu kävellen kyllä taisi olla hieman ylimitoitettu, eilen ja tänään on polvia särkenyt.

Tiputuksen jälkeen tulivat vanhempani ruoan kanssa 250 km päästä ja olimme kaikki yhdessä (minä vahdittavana :) yötä siskoni perheen luona, toivottavasti teillä muillakin on vankat tukijoukot!

Viikko ennen ensimmäistä hoitoa meni vauhdilla tutkimuksissa, proteesin ja peruukin hankkimisessa. Minusta ei tullut pitkähiuksista blondia kuten olin unelmoinut, sillä näytin aivan vappubileisiin/naamiaisiin pukeutuneelta. Sopiva lyhyempi malli kyllä löytyi. Siskoltani sain söpön vaaleanpunaisen pipon, jossa lukee 'Ihana'; se on tarkoitettu öitä varten, ettei tarvitse hiuksia siivota pitkin sänkyä ja omia kasvoja. 'Bald and beautiful' pipoa hän ei kuulemma ollut vielä uskaltanut ostaa ;)

Jaksamista kaikille!!!!!!
elina123 | 14.12.2008 klo 12:32:04