Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Neuroendokriininen rintasyövän alatyyppi
Sairastuttuani rintasyöpään ensimmäisen kerran v. 2002 huomasin rinnoistani tulevan rasvattoman maidon kaltaista nestettä. minut passitettiin endokrinologin vastaanotolle ja aivolisäkkeen magneettikuvaukseen. tutkimuksissa ei löytynyt muuta poikkeavaa kuin selvästi koholla ollut prolaktiiniarvo. minulla on sen jälkeen ollut prolaktiinilääkitys ja veren prolaktiiniarvo on pysytellyt viitearvon alarajalla tai jopa alle sen. kuitenkin viime kesänä huomasin rinnoistani erittyvän taas maitotöhryä. mammografiassa löytyi sitten kaksi syöpäkasvainta, ja rinta on nyt poistettu ja sytostaattihoidot menossa. ensimmäisellä kerralla syöpä oli vasemmassa rinnassa ja gradus I, nyt oikeassa rinnassa gradus III ja HER-2-positiivinen. olen taas menossa endokrinologin vastaanotolle. ensimmäisellä kierroksella epäilyyni maitovuodon ja rintasyövän yhteydestä ei oikein uskottu. PAD:ssa ei ollut viittausta endokrinologiseen sairauteen tms. Lieneekö asiaa edes tutkittu? Kerroin kyllä havainnoistani ennen leikkausta. Minua kiinnostaisi kovasti tietää, mitä lääkärit osaavat sanoa kasvaimesi neuroendokriiinisyydestä. En ole aikaisemmin näillä keskustelupalstoilla tai muuallakaan tavannut sitä termiä rintasyövän yhteydessä. oletko ollut tai menossa tutkimuksiin tämän asian selvittämiseksi?- Re: Neuroendokriininen rintasyövän alatyyppiTokaluokkalainen
- Re: Neuroendokriininen rintasyövän alatyyppiTokaluokkalainen