Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sunnuntai huomenta päivää!
aurinkoista mieltä kaikille! :))Ihana ilma, mutta kovin tuulista on. Josko se kesä pikku hiljaa tulisi..
Mulla leikatun puolen käsi ok, mutta tiputuskäsi reistailee. On jotenkin turvoksissa ja puutuu, kun sillä kyljellä nukkuu. Inhottava vaiva. Kuinkakohan kauan se kestää, kun vimpasta CEFistäkin on jo aikaa varmaan 6 viikkoa.
Mulla kynsistä jo kasvanut ne raidat pois, mutta aika heiveröiset tuntuvat vielä olevan. Helposti lohkeilevatkin eli on pidettävä tosi lyhyinä. No olen ammattinikin puolesta tottunut lyhyisiin kynsiin.
Hymyillään Kesän lapsi, kun tavataan.. :) Minä olen aina siellä iltapäivisin, hoitokoneella 2. Maanantaina pitäisi hoitajan kanssa käydä läpi ihonhoitoasioita ja muita mieltä painavia juttuja. Ja tiistaina on kuntoutusohjaaja, en kyllä tiedä mitä hänen kanssaan mahdetaan käydä läpi. Mutta kaikki apu otetaan vastaan kyllä mielihyvin.
Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille! Toivottavasti olonne on edes kohtuullinen. Ja tervetuloa uusille kohtalotovereille, voimia hoitojen tai diagnoosin odotteluun!
mimi
- Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Mehitähti
- Sunnuntai huomenta päivää!thunder
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Kehäkukka
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kevätmieli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kevätmieli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Kehäkukka
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kesän lapsi
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!mimi
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli