Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

SÄDEHOIDOT PERUTTU

Hei!
Aikaisemmin olen kirjoitellut, että minulle piti antaa rintasyöpään sädehoitoja, mutta alkoivat sitä vihdoin tutkia uudelleen, kun minulle edellisellä kerralla tuli pahoja hermoratavaurioita. Lähettivät minut käymään neurologillakin, joka sanoi vain, että vaurioit ovat tuleet sädehoidosta, mutta ei tiedä, kävisikö nytkin niin.

Tänään syöpäpolin lääkäri sitten soitti, ja tiedusteli, olenko vielä sitä mieltä, että en halua niitä hoitoja. Sanoin, että en uskalla mennä, jos tulee taas vaurioita. Lääkäri sanoi, että tämä on hyvä päätös ja hän on samaa mieltä.

Jotenkin helpotti, että ei ihan yksi sitä vastuuta päätöksestä tarvinnut ottaa. Toisaalta kauhistuttaa, ellen olisi ollut niin sinnikäs, ja sitä kysellyt aina vain uudestaan ja uudestaan, niin torstaina olisin jo ensimmäisessä sädehoidossa...Hyvä näin, 3 kk kuluttua on ensimmäinen kontrollikäynti, ja vuoden välein sitten mammografia ja ultra.
t. Ellinoora
ellinoora | 21.4.2008 klo 13:11:38