Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: säärikipu öisin

Heippa uudet ja vanhat ystävät pitkästä aikaa!
Kyllä nuo säryt johtuvat Femarista. Minä aloitin sen syönnin tammikuussa. Säryt alkoivat helmikuussa, vaikein vaihe oli touko-kesäkuussa, mutta nyt ei ole mitään särkyongelmaa. Aivan samoin, vetoa luissa ja nivelissä, mikä alkaa levossa ja loppuu kun pääsee köpöttelyn jälkeen liikkeelle. Minulle ei ollut mitään apua särkylääkkeistä, mutta sitä vastoin Möllerin Omega nivelille ja lihaksille on ollut hyväksi. Sain onkologilta luvan sen käyttöön.
Tuntuu siltä, kun yhdestä vaivasta pääsee, niin uusi tulee. Nyt kun estrogeeni on minimissään, niin on myös unen laita. Viime viikolla valvoin kaksi yötä. Ei voi olla saikulla unettoman yön jälkeen, vaan on otettava yksittäisiä vuosilomapäiviä. Ei mitään kipua, ei paineita, mutta uni ei tule, aika ikävä tilanne. Valvottaako Letrozole/Femar muitakin?
Työt aloitin heinäkuun alussa ja se on tuntunut tosi hyvälle, vaikka olen tosi väsynyt iltaisin. Tervein Gugi53
gugi53 | 9.8.2012 klo 19:19:22