Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulan syöpä!

Hei Madonna ja kiitos viestistäsi.
On aina niin mukava kuulla hyviä uutisia ja hieno juttu, että voit myös hengisesti hyvin.

Tuntui kuitenkin niin pahalta, että olet veljesi menettänyt ja kohta sen jälkeen sait tietää itse sairastavasi, joten tuli niin oma tilanteeni pinnalle.
Menetin äidin noin vuotta ennen omaa sairastumistani ja siitä vähän yli vuosi menetin isäni. Nyt on sitten tämä siskoni sairastuminen ja hän kun on minulle niin rakas ja läheinen. Meitä sisaruksia on kymmenen ja minä olen siitä keskeltä ja täytyy sanoa, että myös äidiltä ja isältä saatu rakkaus, elämän myönteisyys ja huumorintaju on se kantava voima, joka auttaa jaksamaan monissa vastoinkäymisissä ja tätyy sanoa, että tällähetkellä olen saanut paljon apua ja lohtua täältä keskustelupalstalta, kiitos siitä! Kerrohan Madonna aina välillä kuulumisia. Välitän myös terkut siskolleni. Halauksin Tuulikki
syöppis | 18.3.2009 klo 17:37:31