Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Helkkarin flunssanpoikanen :o/
Huomenia! Primperania ei tarvitse ottaa etukäteen, antavat siellä suoneen tarvittavat lääkkeet. Kahden ensimmäisen Taxon aikana olen ottanut yhden Primperanin, tosin etova olo johtui luultavasti enemmänkin närästyksestä, eikä Primperanista ollut apua. Vaivaa helpotti, kun aloin syömään aamuisin kaurapuuroa, jätin hiilihappoiset juomat pois ja otin säännöllisesti aamuisin Somacia ehkäisemään vatsanärsytystä. Kortsonilääkitys aloitetaan kotona jo edellisenä iltana, näistä olet varmaan saanut selkeät ohjeet. Minulla on nyt aamulla kolmas Taxo ja Herceptin,kortisonit ja Histec- allergialääke otettu. Aika muistaminen näistä pillereistä on! Kurjinta minulla on ollut kortisonin aiheuttama unettomuus ja rauhattomuus, mutta se helpottaa kortisonien loputtua.Mene rauhallisin mielin tiputukseen, aika vähillä oireilla näistä yleensä selvitään!Mukavaa viikonloppua ja toivotaan, että flunssan oireesi helpottavat!
- Helkkarin flunssanpoikanen :o/Katjusmaaret
- Re: Helkkarin flunssanpoikanen :o/Anskuli
- Re: Helkkarin flunssanpoikanen :o/kultsikki
- Re: Helkkarin flunssanpoikanen :o/Katjusmaaret
- Otan sanani takaisin!Karhutar
- Re: Otan sanani takaisin!Katjusmaaret