Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: No heipä hei
Ei voi olla totta Kröhä - tai anteeks - siis Malla! :) Just eilen kun luin sun kirjoituksesi, tuli mieleeni, että ainiin, voisivat jo poistaa sieltä Stumpin sivuilta ne kirjoitukseni, ovat jo niin vanhoja, pyynnön laitoin vasta eilen, joten kestää varmaan ennenkuin joku niitä pyyntöjä lukee :) Siellä oli vaan tekstinä niin ikävästi, että lopetin tupakoinnin, koska en toista syöpää halua ja nyt minulla sitten on se kaikesta huolimatta, tuo teksti oikein ivasi minua :) Niin, se viimevuotinen patti oli tuossa leuassa ja se ei ollut mitään, minähän kävin siitä n. 8 eri lääkärin luona!! Mutta tämä oli nyt kainalossa ja ikävä kyllä en saanut tänään hyviä uutisia, eli on siis mahdollista, että syöpäni on levinnyt muuallekin, mutta oli samaa kuin viimeksikin eli uusiutunut rintasyöpä, sama gradus ja kaikki. Ensi viikko onkin taas sitten tätä myöten ohjelmoitu kun mulla on lääkärikäynti ja luustokartta ja tietokonekuvaukset kaikki samalla viikolla :) Hei Malla, olisi todella mukava kuulla sun kuulumisiasi, mitä sinä täällä teet jne? Mutta ymmärrän myös, jos et halua kertoilla kaikkea ihan yleisesti, kerro reilusti vaan, voitaisiin miettiä myös sähköpostiosoitteiden vaihtoa, jos kiinnostaa :) Juu, varmasti kirjoitustyylistä tunnistaa - samat vanhat kliseet ja sama lopetus: jaksamista hyvät ihmiset tähän päiväänne!! :)- Re: uusiutunut rintasyöpäTinttamari
- Hei MirjaTinttamari
- Re: Hei MirjaMirja
- Re: uusiutunut rintasyöpämarjatta
- heipirjo.k
- Re: heimarjatta
- moropirjo.k
- Re: moromarjatta
- Re:hei taaspirjo.k
- Re: Re:hei taasmarjatta