Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusiutuminen
Olen tänään käynyt antamassa uudet verinäytteet ja tilannut ajan terveystalolle vartalon ct-kuvaukseen. Hieman meinaa jänskättää kun ajan sain vasta 20.5. kertookohan lääkäri heti siinä jos siellä on löydöksiä vai pitääkö taas odottaa tuloksia pidemmän aikaa?Toivoisin tosiaan,että leikkaus olisi syy inhibiini arvon nousuun. Arvot ovat olleet alusta asti jokaisessa kontrollissa alle 10 joka on normaali ja nyt olivat 69. Minulla ei ole hajuakaan mitkä ovat viitearvot tai mikä on hälyyttävää. Mietin vain, että missä se voi olla. Maaliskuussa otettiin kuitenkin keuhokuvat ja tehtiin vatsanalueen uä-tutkimus ja niissä ei näkynyt mitää normaalista poikkeavaa. Eikä GBP:n tehnyt kirurgikaan ollut nähnyt vatsaontelossa mitään poikkeavaa.
Mietin myös sitä, että voiko nuo markkerit kohota ns. etukäteen vaikka itse kasvainta ei vielä olisi havaittavissa pelkällä silmällä?
Tunnostaa, että tämä elämä on niin epäreilua. Juuri kun on kaikki suurin piirtein reilassa ja elämä hymyilee, niin tulee taas turpaan niin että tuntuu. jotenkin vaan ei aina ymmärrä miksi se huonotuuri on vain yksillä ja samoilla.
Voimat meinaa loppua, mutta josko vielä yrittäis sinnitellä =)
- uusiutuminenGranulosa
- Re: uusiutuminenMaisa-Reetta
- Re: uusiutuminenGranulosa
- Re: uusiutuminenburacell
- Re: uusiutuminenTypsy