Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Laskevatko sytostaatit verenpainetta ja nostavat sykettä?
Mulla takana 3 x doketakseli (Taxotere) ja 1 x cef. Taxo nosti sykettä, mutta mulla ei ollut silloin ongelmia verenpaineen kanssa. Nyt kun sain maanantaina ekan ceffin, niin muutenkin matalat paineeni hävisivät kyllä ihan olemattomiin. Järkyttävä pyörrytys, tuntui, ettei happi riitä, mahasta sattui. Tänään (su) selvästi parempi. Eilinen oli vielä aika kamala. Hengästyttää edelleen selvästi normaalia enemmän, mutta ratsastus jo sujui kohtuullisesti. Eilen jo ratsastin, mutten jaksanut kuin puoli tuntia ja vähän välillä piti ns. ottaa aikalisä ja pysähtyä. Ajattelin myös jutella tästä lääkärille, kun on vastaanotto ennen seuraavaa ceffiä. Olin nimittäin ihan oikeasti niin kanttuvei, että lauantaina mietin vakavissani jo päivystykseen lähtemistä, kun olo oli NIIN kamala. Ja mä en ihan helposti kyllä myönnä, että nyt kunto loppuu. Mutta nyt kone meinas kyllä hyytyä.- Re: Laskevatko sytostaatit verenpainetta ja nostavat sykettä?Katjusmaaret