Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Apua! ca12-5 -arvo nousussa
Tuhannesti kiitoksia sinulle "Toiveikas" vastauksestasi.Helpotti tätä paniikinomaista tunnetta hieman. Tää pettymysten vyyhti on minulle niin raskasta, mutta kummasti sitä tuntee jo vähän nousevansa kun on joku joka osaa lohduttaa oikeilla sanoilla. Sitä pelkää pahinta ja onneksi on tälläinen palsta, jonne voi tulla purkamaan huoliansa. En ole ainoa tän sairauden kanssa kamppaileva. On lohdullista kuulla, että muitakin lääkkeitä on olemassa, mutta sitä ihminen kun on, niin takertuu siihen ettei mikään muu lääke auta muka kuin se yksi ja ainoa. Täytyy ajatella realistisesti, niin kuin kirjoitit.Ja minä varsinkin kun oon aina sellanen ollut että heti pitäisi näkyä tuloksia, en millään malttaisi odottaa..
Tää vaatii kyllä äärimmäistä ponnistelua, että jaksaa taas.
Sinullekin voimia ja aurinkoisia talvipäiviä, kun nyt vihdoinkin saatiin se talvi tänne suomeenkin. -eerika-
- Re: Apua! ca12-5 -arvo nousussatoiveikas
- Re: Apua! ca12-5 -arvo nousussaeerika