Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sivuvaikutuksista

Ekan hoidon jälkeen mulle tuli etova olo noin parin tunnin päästä siitä, kun olin kotiutunut (tiputus alkoi siis klo 12), otin primperanin ja illalla klo 20 olin jo tosi pirteenä, varmuuden vuoksi otin primperania muutamana seuraavana päivänä eikä minkäänlaista huonoa oloa tullut. Vatsa tietty oli kovalla muutaman päivän, mutta se on tuttua muutenkin. Tokan hoidon jälkeen kävi samoin: etova olo parin tunnin päästä kotiutumisesta, mutta tällä kertaa piti sitten jo käydä oksulla: hoito oli keskiviikkona ja perjantaina vielä tuli kaikki ylös. Mikään ruoka ei maistunut noina muutamana päivänä ja juomatkin tuli pois, menin siis tosi voimattomaksi. Perjantaina illan suussa hain voimakkaammat pahoinvoinnin estolääkkeet (sofram zydis) ja a'vot: puolen tunnin päästä pistelin jo subia poskeen ! Tuon tokan hoidon jälkeen hajuaisti on ollut tosi herkkä, mutta muita oireita ei ole ollut ja sen päätin, että seuraavan hoidon aikana en juo kahvia, koska mulla tuntui, että se alkoi ensiksi ärsyttämään. Mä en ole kummallakaan kerralla halunnut kortisonia enkä halua sitä jatkossakaan, vaikka tuttu hoitaja viimeksi siihen vähän houkuttelikin: mulle tulee muutenkin niin helposti turvotusta, etten välitä yhtään enemmästä! Lääkeohjeen mukaan noita sivuvaikutuksia on jos jonkinmoisia, mutta ne tulee kaikille niin yksilöllisesti. Mulle annetaan tätä x6 eli 4 vielä jäljellä :( Rintasyöpäyhdistyksen sivuilla on yleisessä keskustelussa CEF-blogi, jonne kukin on kirjoitellut oireitaan, kannattaa sieltä lukea, mitä kenelläkin on ollut. t.Margitta
margitta | 25.4.2008 klo 09:17:14