Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tietsikka unileluna

Hannakaija, jos sinua kiinnostaa meidän muiden lausunnut ja niistä tulleet hoitosuunnitelmat, niin käy lukemassa viestiketju, jonka otsikko on: "Kysymys Pikkumyy-41" tämän otsikon alle on kehittynyt keskustelu, jossa monet jo hoidossa olevat tai olleet kertoo omista hoitosuunnitelmistaan. Myös minun löytyy sieltä. Tästä ei taida olla kun pari viikkoa, kun niitä kirjoiteltiin, joten se on tuoretta tekstiä.

Minä en tiennyt ennen leikkausta muuta, kuin sen minkä sain ohutneula näytteestä; "suurella todennäköisyydellä pahanlaatuinen". Sillä kämmäsivät sen paksuneula näytteen. Otti paksuneula näytteessä kolme näytettä ja patoloogin lausunto kaikista kolmesta "hyvälaatuinen" ja leikkauksen jälkeen vasta varmistui, että syöpää se on, kuten epäiltiin ohutneulanäytteen perusteella.

Minulla oli kaksi leikkausta. Ensimmäisen leikkauksen jälkeen 3 viikon päästä toinen leikkaus ja toisesta leikkauksesta 3 viikon päästä alkoi sytostaatit. (Jossain toisessa keskutetulussa väitin sytostaattien alkavan 7 viikkoa ekasta leikkauksesta, mutta 6 viikon päästä ne kyllä alkoi, kun kalenterista oikein tarkistan). Tärkein kriteeri varmasti se mitä Kevätmielikin sanoi, että haavat pitää olla kunnossa ja täysin parantuneet ennen sytostaattien alkua.

MeriTuuli
MeriTuuli | 15.6.2007 klo 09:45:50