Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: metastoitunut rintasyöpä imusolmukkeissa

Heippa Ainutko,
et todellakaan ole ainut jolla syöpä uusiutunut, katsele tämän naisten palstan viestejä sieltä löytyy useita kroonikoita jotka ovat vuosia taistelleet etäpesäkkeitä vastaan sisukkaasti ja elämään uskoen. Mulla samanlainen syöpä kun sulla, osapoisto ja kainalon tyhjennys syyskuussa, nyt eka hoito takana ja mielen syövereissä jyskyttää koko ajan tuo uusimisen peikko vaikka ei edes ensimmäistä ole vielä hoidettu. Käsitin lääkärin puheista että tämä ärhäkkä tyyppi uusii 90% todennäköisyydellä viiden vuoden sisällä, eli kyllä on pienellä ihmisellä pääkopassaan vaikka minkälaisia mietteitä. Mutta ei anneta periksi tälle pirulaiselle vaan taistellaan vastaan niin kauan kuin mahdollista, hoidot paranee koko ajan. Minkä ikäinen muuten olet, itse olen 48. Eikun tsemppiä sinulle ja nujerra se pirulainen!
Terkuin
Kisuliini
Kisuliini | 27.10.2007 klo 14:27:20