Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sain tänään uuden "kampauksen"

Hiuksia kun alkoi lähtemään pienissä tukoissa eilen, niin eipä muuksi ollut yön aikana muuttunut. Ei tarvinnut kuin ottaa käteen hiustukko, niin siihen jäi sen kummimmin vetämättä.

Marsin kampaajalleni varaamaan ensimmäisen vapaan ajan ja kävipä säkä, se oli heti 10 min kuluttua. Niin sitten leikattiin saksilla tukko kerrallaan lyhyemmäksi ja loput koneella.

Olin kampaajani ensimmäinen asiakas, joka syton vuoksi leikkautti hiukset pois. Hän sanoi, ettei ollut pahoillaan hiusten poisleikkaamisesta sen vuoksi, kun itse olin aivan intoa täynnä. Olin itse asiassa aika täpinässä. Mulla on ollyt aikuisiässä useaan otteesseen tosi lyhyet hiukset, mutta ei aivan tälläistä kaljuluukkia. Kulmiini laitettiin vähän mustaa vaaleampi väri piristämään valjua naamaani. Kampaaja kyllä väitti toista, kun sanoin olevani kuin joku haamujengiläinen, kun ollut niin väsy olo.

Sain muuten kaljuluukkinin ja kulmakarvavärjäyksen ilmaiseksi sekä vielä halin päälle. Ihana, ihana kampaajani. Muistampa jollain joululahjalla, vaikka en muutoin lahjoja ostakkaan.

Olen aivan lääpälläni tähän "tukkaani". Pakko käydä tämän tämä peilin edessä. Ulkona on pakko sään vuoksi pitää pipoa, mutta muuten en aio päätäni peittää.
piikup | 15.11.2012 klo 17:09:31