Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
LD-leikkaus
Hei!Minulle suunnitellaan leikkausta, jossa vuonna 2005 poistetun rinnan paikalle rakennettaisiin LD-kielekeestä uusi rinta ja samassa leikkauksessa poistettaisiin toinen rinta ja rakennettaisiin siihenkin uusi rinta samalla tekniikalla.
Olisi kiva kuulla kokemuksianne LD-leikkauksista? Ja erityisesti samanlaisesta suunnitelmasta, jossa molemmat rinnat tehtäisiin samalla kertaa. Voitteko suositella?
Houkutus olisi suuri lähteä operaatioon (kun jossain vaiheessa minulle tulee ajankohtaiseksi tuo toisen rinnan poisto joka tapauksessa), mutta leikkaus on aina leikkaus omine riskeineen. Olen suht' nuori ja hyväkuntoinen sinänsä kestämään tällaisenkin leikkauksen. Sekin askarruttaa miten tällaista uusiorintaa (jossa mahdollisesti silikoni) voidaan kuvata jatkossa? Ja mitä ongelmia silikoni voi aiheuttaa jatkossa?
Kommentteja odotellen Mammavm63
- LD-leikkausmammavm63
- Re: LD-leikkausfiora
- Re: LD-leikkaustuuvi
- Re: LD-leikkausticino