Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: SYYLLINEN, SYYLLISEMPI SYYLLISIN��..
Makasin syksyllä 4,5 vkoa sairaalassa ja muistan, miten poislähtiessäni sanoin:toivon, että jokaisen negatiivisen kirjoituksen jälkeen kirjoitetaan 100 positiivista kirjoitusta hoitohenkilöstöstä.
Uskon saaneeni parasta lääketieteellistä hoitoa ja minusta pidettiin huolta ihan kokonaisvaltaisesti, sain myös lohdutusta ja lämmintä huolenpitoa.
Syöpäklinikalla oli tuntui raskaalta, kun aina oli eri lääkäri. Nyt olen saanut onneksi tavata samaa lääkäriä; hänelle lähetänkin lämpimät kiitokset ihanasta asenteesta. Fysioterapeutti on pitänyt minusta niin hyvää huolta, että olen ollut aivan hämmästynyt; lämpimiä ajatuksia hänellekin.
Ainoa asia, jota voisin kritisoida on tiedonkulku. Miksi potilaan pitää osata kysyä? Ja miksi potilasta neuvoo toinen potilas? Niin ja vaikea löytää Kelasta kehuttavaa.
Mutta kaikenkaikkiaan, olen surullinen sairaudestani, mutta kiitollinen HYKSin hoidosta.
Santeri
- Re: SYYLLINEN, SYYLLISEMPI SYYLLISIN��..santeri
- Re: SYYLLINEN, SYYLLISEMPI, SYYLLISIN......piupalipaupali
- Re: SYYLLINEN, SYYLLISEMPI, SYYLLISIN......pikkumyy-41