Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: FinXX-tutkimus ja Xeloda?

Hei

Minä olin nrolla 80 (muistaakseni) v. 2004 tässä tutkimuksessa.
Taxo+Xeloda -hoito aiheutti minulle vaikeitakin sivuoireita, mutta jokainen on yksilö. Ja kävin silti töissä aina kun pystyin. Välillä sairaalassakin tiputuksessa mutta kun sai hyvää hoitoa, antibiootteja ja nestettä niin sitten taas töihin. En ole työhullu mutta koska olen ns. uusiosinkku ei oikein ollut taloudellisesti mahdollista olla koko aikaa sairaslomalla. Kun ei tiennyt miten sädetys menee ja niinhän siinä kävikin, että olin sitten sen ajan sairaslomalla kun töissä olisikin ollut kahden työt ja puolet päivästä olisi mennyt hoidossa käymiseen. Kaipa esimiehet miettivät, että johan se on kunnossa, tehköön ylitöitä. Jokainen toimii tässäkin kuten haluaa, sairaslomaahan saa käsittääkseni vaikka
koko hoitojakson ajaksi. Ja kaikkia töitä tuskin jaksaakaan jos ei ole täysin kunnossa.

Kertokaa vaan täällä meille "vanhoille" kaikista sivuvaikutuksista, joita teille EHKÄ tulee. Ainakin minusta olisi ollut hyvä silloin tietää, etten ole yksin ja muutkin on selvinneet. Vaan eipä ollut konetta kotona silloin.

kukkamaaria | 12.12.2006 klo 21:21:47