Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
TAXOL ja oireet
Sain kolme viikkoa sitten viimeisen Taxol-hoidon ja täytyy kyllä sanoa,että olen päässyt aika vähin oirein nyt kun luin mitä kaikkea toiset ovat joutuneetkan kärsimään.Tasan viikko hoidon jälkeen on ollut aina yx oksennusilta.Hiukset ovat harventuneet aika tavalla,mutta eivät täysin lähteneet,takana on vähän enemmän kaljumpaa,muttei se menoa haittaa.Kynnet ovat jäljellä tosin kummallisia raitoja ja kuoppia täynnä.Seksuaalisesti täysin haluton,kuin en olisi ikinä moisesta kuullutkaan.Turvonnut olen etenkin jaloista ja painoa tullut kahden sairausvuoden aikana 15kg.Olen juuri aloittanut GI-menetelmän painon pudottamiseksi.Nyt kaksi päivää olen ollut aivan mielettömän väsynyt etenkin kävely tuntuu aivan ylivoimaiselta.Reidet ovat kuin lyijyllä täytetyt.Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia.Mukavaa viikonloppua,nauttikaa!
- TAXOL ja oireetmatkalla
- Re: TAXOL ja oireetkielo43
- Re: TAXOL ja oireetkukkamaaria