Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
BRCA 1
Hei teille kaikille urheille syöpää sairastaville ihmisille.Itselläni on on ollut munsarjasyöpä 1999 ja 2011 rintasyötä her2neg trippelnegatiivnen,agressivinen. Viime vuonna kesän lopussa selvisi että olen BRCA1 gen mutation kantaja. Elämä on välillä ärsyttävää,epäoikeudenmukaista enkä saa millään tätä geeni virhettä pois itsestäni.Välillä olen hyvinkin ärsyyntynyt että juuri mulle näin kävi.Tällä hetkellä on vasen kylkeni tullut kipeeksi ja olin onkologini luona ja sain kuuulla että luustoon voi tulla etäispesäkkeitä,mistä en tiennyt mitään.Ensi viikolla röntgeni asiasta ja taas kerran saa odottaa vastausta,ja niitä on odotelut.Ja olen oppinut odottamaan:(Löytyykö täältä muita joilla on tämä ikävä BRCA gen mutaatio? Olisin kiinostunut vaihtamaan kuulumisia ja tietoja miten asian kanssa oppii elämään ja kunka kauan sitä sitten loppujen lopuksi edes elää,kun diagnoosin saanut?
Asun Tukholmassa ja kirjoitusvirehitä tulee sen mukaan,en enään paljoa suomea puhu,joten asiat unohtaa,ja kun on vielä saanut kovat sytostaatit,mitkä ovat aiheuttaneet sitä sun tätä koko kropassa.
Lämpimin terkuin tia56
- BRCA 1tia56
- Re: BRCA 1vitamiinit