Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Vieläkin epätietoisuutta

Kiitos kaikille jotka vastasitte taannoiseen kirjoitukseeni! On hyvä kuulla muitten kokemuksista, hyvistä ja huonoista.

Huomenna tulee kaksi viikkoa siitä kun viimeksi otettiin koepalat eikä vastausta ole kuulunut. Aion huomenna soittaa sairaalaan, sillä ensimmäisten koepalojen jälkeen unohdettiin kertoa minulle tuloksista. Kuuden viikon odottelun jälkeen soitin sairaalaan ja myönsivät mokansa. Hoitaja puhelimessa sanoi, että lääkäriltä tulee kirje parin päivän sisällä, mutta jo samana päivänä lääkäri soitti, että minun pitäisi tulla kaavintaan parin päivän päästä. Jos en olisi asiasta kysynyt, odottelisin kai edelleenkin vastausta.

Koko viikon olen ollut kuin tulisilla hiilillä enkä ole ollut kaukana puhelimesta hetkeäkään. Välillä itkettää, välillä suututtaa, välillä tulee alistunut olo. Olisi varmasti parempi kun saisi diagnoosin vaikka se olisi millainen. Tätä epätietoisuutta on jatkunut jo maaliskuusta lähtien, jolloin terveyskeskuslääkäri kertoi papan näyttäneen sitä, että saattaa olla syöpä tai sitten ei. Asiaa on vetkuteltu puolesta toiseen näin kauan.

Mutta jospa huomenna selviäisi jotain!

16 | 23.8.2010 klo 00:14:25
  • Vieläkin epätietoisuutta16
    23.8.2010 klo 00:14