Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksia CEF-hoidosta..

Hei Sipriina! Mukava kuulla, että hoitosi sujui niin hyvin ja ilman suurempia komplikaatioita.

Itse kasvattelen tukkaani täällä Meri-Karinassa. Olen täällä rintasyöpäpotilaiden parikurssila. En ole vielä täysin uskaltanut luopua peruukista, vaikka tukka jo onkin melkoinen sänki.

Kurssi alkoi maanantaina ja loppuu ensi keskiviikkona. Tämä on kaikenkaikkiaan ollut melkoisen hyvä kokemus. Meitä on 29 perhettä täällä hakemassa voimia ja jaksamista tähän arkeen. Tosi mukavia ihmisiä täällä olen tavannut ja paikkakin on hieno ja ruokaa on paljon ja usein. Lisäksi se on erittäin hyvää. Mutta vastaavasti on liikuntaakin paljon.

Paljon hyviä luentoja on ollut. TYKS:stä on kolmekin lääkäriä käynyt täällä pitämässä luentoja ja heiltä on saanut kysellä mieltä askarruttavia asioita. (syöpälääkäri, kirurgi ja gynekologi). Aivan ihana nuori syöpälääkäri (nainen)teillä Turun seudun potilailla. Olisipa tuollaisia enemmän.

Olisin saanut kolme ilmaista hierontaa, mutta en uskaltanut niitä ottaa, koska en ole kysynyt onkologilta siihen lupaa. Minullahan oli syöpä levinnyt kainaloon ja nyt on ensimmäisen kontrollin yhteydessä vielä luustokartta ja CT-kuvaus. Kovasti tuntuu olevan erilaisia mielipiteitä siitä, saako syöpäpotilaita hieroa vai ei.

Työt kutsuvat lähes vuoden tauon jälkeen reilun viikon kuluttua. Mutta vielä nautin hetken tästä hemmottelusta.

Hyvää viikonloppua kaikille.

Kehäkukka:))

Kehäkukka | 22.9.2007 klo 20:30:50