Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ummetuksesta...

Hei Hipura,
mulla on sytoputki ohi ja odottelen säteiden alkamista. Mulla meni kaikki sytot 3Xtaxo ja 3Xcef ilman ihmeempiä sivuoireita. Taxosta tuli parilla ekalla kerralla suun limakalvot kipeeksi, kolmannella ei enää. Cefistä ei tullut oikeestaan mitään oireita, hieman öklö olo pari päivää, siihen auttoi kun söi usein ja vähän kerrallaan vaikka ei nälän tunnetta ollutkaan. Mulla alkoi hiukset harvenemaan vasta cefistä ja vieläkin on tukka päässä vaikka en jäähattua käyttänytkään. Ulkoilin paljon ja söin terveellisesti, paljon kasviksia ja hedelmiä sekä marjoja niin ei ollut mitään ongelmia vatsankaan kanssa. Jos sulla on pahaa oloa niin pyydä jotain toista pahoinvointilääkettä, niitähän on useita erilaisia. Itse olisin kyllä jaksanut käydä töissä koko ajan mutta lääkärini kirjoitti heti suoraan sairaslomaa 6kk. Hyvin yksilöllistä tuntuu olevan hoitoihin reagoiminen.
Tsemppiä vaan taas on kohta yksi vähemmän!
Kisuliini
Kisuliini | 30.1.2008 klo 13:15:01