Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aromasin ja ripset

Hei mamo!

Ymmärsinkö oikein, että olet myös saanut tämän pitemmän kuurin eli ensin 5 v Tamofenia ja sitten vielä 2 v Armomasina (tai Femaria)?
Tuntuu, että juuri kukaan ei ole joutunut näin pitkään syömään tätä lääkitystä. Minulla on siis Tamot syöty (5 v) ja Aromasinia aion syödä jonnekin huhti-toukokuulle ensi vuonna. Täysi 2 vuotta tulisi elokuussa, mutta haluan jättää nämä ennen kesää. Jos hikoilu loppuisi?
Toisaalta luin kyllä, että aina ei tapahdu mitään suurtä elämänlaadun kohentumista.

Minulla on hiukset muuttuneet aina vaan takkuuntuvammiksi. Olivat jo ennen sairautta sellaiset. Jääräpäänä kun pidän puolipitkää tukkaa, jota vielä vaalennetaankin.
Leikkasin taas pari "sutturaa" päälaelta, ei niistä mene mikään harja tai kampa läpi. Käytän hyviä hoitoaineitakin, mutta ei apua.
Muuten ei minusta ole hiukset harvenneet, tosin tuo takkuuntuminenhan niitä hiuksia vie myös.

Saat olla onnellinen, kun et ole joutunut kärsimään näistä muista syöpälääkityksen haitoista. Joskus tuntuu, että olen muuttunut kokonaan toiseksi ihmiseksi.
kukkamaaria | 12.8.2010 klo 17:51:57