Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kutiaa...
Hei! Mulle tuli vajaa kaksi viikkoa viimeisestä taxosta takaraivolle kutiavia näppyjä ja paukuroita. Ne kutiaa joskus tosi inhottavasti. Olen yrittänyt pitää päälakeani puhtaana ja laittanut siihen sitä notkeampaa Bepanthen-voidetta. Kortisoni-voidetta siihen ei voi laittaa, koska ne näppylät ovat jotkut puhjenneet. Ei niitä voi olla raapimatta, kun ne kutiaa niin sietämättömästi joskus. Odotan koko ajan milloin ne lähtevät pois. Menen seuraavaan tiputukseen tiistaina ja silloin täytyy kysyä neuvoja, jos eivät siihen mennessä ala parantua. En saa enää taxoa vaan seuraava tiputus on CEF:iä.On varmaan aika tukalaa, jos Sinulla on niitä vielä selässä ja rinnuksilla. Minulla niitä on vain tuossa takaraivolla. Eka taxon jälkeen mulle tuli jo muutaman päivän kuluttua myös näppyjä päälakeen (jossa silloin vielä oli tukkaa) ja kaulalle, mutta ne lähtivät aika nopeasti pois. Eivät olleet näin ärhäköitä. Mietin jo tuossa, ovatko nuo näpyt mahdollisesti peruukin aiheuttamia, kun ne on juuri samalla kohdalla missä on peruuksissa se verkko.
- Kutiaa...tepa
- Re: Kutiaa...Kehäkukka
- Re: Kutiaa...-miu-
- Re: Kutiaa...tepa
- Re: Kutiaa...MeriTuuli
- Re: Kutiaa...tepa
- Re: Kutiaa...MeriTuuli