Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Uusi ld-rinta

Hei! Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta? Luulin meneväni viime lauantaina tram-leikkaukseen, mutta perjantaina lääkäri yllättäen sanoikin, että vatsamateriaali ei ole tarpeeksi hyvää (laihduttanut lähes 20 kiloa juuri tätä leikkausta varten lääkärin määräyksestä, iho venynyttä tai jotain), täytyy tehdä ld-leikkaus. Samalla pienennetään toinen, ja toiseen tulee isoin silikooni-proteesi. Leikkaus sujui kaikin puolin hyvin, eilen olin jo kotona, mutta rintojen koko askarruttaa. Olen aina ollut todella rintava, ja muutenkin iso kokoinen, ja nyt rintojen ollessa vielä turvoksissa, ne tuntuvat todella pieniltä eikä yhtään omilta. Tiedän, että pitäisi olla tyytyväinen, että on nyt 2 rintaa, mutta en osaa. Mitä kun turvotus vielä laskee ja mulle jää nää about b-kupit entisen dd-kupin tilalle? Onhan tämä pienennetty ihan nätti ja terhakka, mutta se on pienentynyt reilusti yli puolet. Totunko tähän ja voiko tälle tehdä mitään? Mulla on isorintaisen naisen identiteetti ollut 14-vuotiaasta, joten kyllä tää oudolta tuntuu. Olen nyt 38-vuotias ja sinkku!
satu | 27.5.2009 klo 10:44:21