Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoidot ja elämä normaalia

Hyvää joulua!
Minulla ennen hoitojen alkua lääkäri kielsi ehdottomasti työssä käynnin. Teen vammaisten parissa hoitotyötä.
Aloitettiin taxoterellä, josta veriarvot romahti ja kaksi infektiota iski yhtä aikaa. Sairaalassa olin viikon eristettynä ja vahvoilla antibiootti tiputuksilla. Toisesta taxosta sain allergia reaktion.
Vaihdettiin ceff-hoitoihin. Siitäpä vasta huono olo tulikin. Oksensin, olin niin levoton että järki meinasi kadota ja sumuverkko silmien edessä. Olin välillä niin väsynyt, etten puhua jaksanut, makasin neljä päivää petin pohjalla. Vaihdettiin primperanit toiseen pahoinvointi lääkkeeseen, jonka myötä olo alkoi parantua. Viikkoon en pystynyt muuta suuhun laittamaan, kuin vichy vettä ja mehukeittoa.
Minusta ei siis todellakaan olisi ollut työelämään. Vielä edessä 3xceff. sädehoito 25x, hormoonihoito ja vuoden ajan kerran kuussa herceptin.
Kiva kuulla että toisilla hoidot sujuvat noin hyvin, enkä halua omilla kertomuksilla ketään pelotella. Jokaisen keho reagoi eri tavoin. Minulla on kyllä jo ikävä töitä ja normaalia elämän rytmiä!
Positiivisin mielin eteenpäin mennään kaikesta huolimatta.
Kaikille onnen tähtiä taivaallenne ensi vuodelle:)
Kerttu | 23.12.2007 klo 17:33:56