Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ekan syton jälkeiset oireet.

Heippa!

Itselläni takana 3 taxoa ja 1 CEF eli vielä 2 CEF-hoitoa ja sädehoidot edessä ...niin ja meinas unohtua tuo 5 vuoden Tamofren hoito.

Tuttuja oireita kuvailet. Nivusissa minullakin on tuntemuksia esim. jos olen istunut pitkään (ja pakko johtua hoidosta, sillä aikaisemmin ei tälläistä ole ollut). Hoitojen aikana on ollut muitakin ihmeellisiä tuntemuksia ja kolotuksia, joihin olen yrittänyt suhtautua "mielenkiinnolla".

Kirjoitit, että otit särkylääkkeitä tähän nivus vaivaan, josta minulle tuli sellainen asia mieleeni, kun olen lukenut tämän foorumin kirjoituksia, että jotkut käyttävät Buranaa särkyyn. Minun syöpälääkärini kuitenkin sanoi, ettei Buranaa tulisi käyttää sytohoidon aikana. Kirjoitit myös tuosta ihon palamisesta. Hoitojen alkaessa minua varoitettiin, että auringossa ei tulisi oleilla tänä kesänä, koska iho palaa herkästi. Eli kyllä, niin kuin itsekin olit tehnyt "diagnoosin": sytot herkistivät ihon.

Miksiköhän meille sytohoidossa oleville ei voi tehdä listaa "kielletyistä aineista ja asioista"? Vai vaihteleeko mielipiteet ja näkemykset niin paljon, ettei yhtenäistä ohjeistusta voida tehdä?

Oli miten oli, niin mukavaa heinäkuuta ja Carpe Diem kaikille!

Terv. KikkaKolmonen

Kikka3 | 11.7.2012 klo 20:17:05