Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kontrolli lähestyy...pelottaa!
Hei mamo !Minulla viimeinen syto oli myös joulukuun alussa. Alavatsassa oli kipua jo välillä aikaisemmin, mutta kaksi viikkoa viimeisestä hoidosta kipu yltyi jatkuvaksi. Olin varma, että on syöpää ja vatsa katsottiin ultralla missä ei näkynyt mitään, eikä myöskään marraskuussa otetussa ct-kuvauksessa. Eilen olin sitten paksusuolen tähystyksessä ja luojan kiitos ei näkynyt mitään syöpään viittaavaa. Suolessa oli vähän tulehdusta, joka saattaa johtua hoidoista ja myös rajusta oksentelusta. Otettiin koepalat ja ne selvittävät mikä on ja sitten lääkitys. Lääkärin mukaan on harvinaista, että rintasyöpä lähettäisi etäpesäkkeitä suoleen, sillä suolistosyövän kehittyminen kestää myös pidemmän aikaa. Varmasti hoidot ovat ärsyttäneet peräsuoliston ja tähystys oli senvarran inhottava toimenpide, että ihan mielenrauhoittamiseksi en sitä suosittele. Kannattaa varmasti nyt huolehtia vatsan toiminnasta ja antaa sen rauhoittua ja katsoa jos vaiva helpottuu. Jos olet vielä "vatsalla eläjä" vaikuttaa kaikki pelot ja jännityksetkin kipuihin, ainakin minulla. tervisin hannakaija
- Re: Kontrolli lähestyy...pelottaa!hannakaija
- Re: Kontrolli lähestyy...pelottaa!kevätmieli