Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hormoonilääkityksen ( Letrozol 2,5 mg ) sivuvaikutukset ?
Hei SirkkisMulla on hormonilääke Aridimex, jota olen syönyt 7kk. Heti alkoi hikoilut, heräilin 1-2t tunnin välein. Mielialanlasku.painonnousua. Nivelkivut alkoivat ristiselkäkivulla, polvet, kantapäät. jalkaterät ja niskat ovat saaneet osansa.
Lanneranka on kuvattu, kulumia kummempaa ei löydy. Iskias-oireita molemminpuolin peffasta nilkkaan. Onneksi jompakumpa puoli on pääosassa, ei yhtäaikaa.
Tänään on oik.nivunen ollut niin kipeä, että välillä kestä astua. Johtunee ristiselästä. Öisin mulla lonksuu lonkat kun käännän kylkeä. Yritän nukkua tyyny jalkojen välissä, on helpompi.
Jonkin aikaa kun on maannut vaikka sohvalla ja lähtee liikkeelle niin köpöttelyksi menee, nopeasti ei kyllä pääse eteenpäin.
Polvissa ja kantapäissä ei ole nyt kipua, tuntuu että kivut vaihtavat paikkaa tai jossain lakkaavat.
Issianoireisiin olen ristiselkää yöksi sivellyt Voltaren-geeliä( vahvempaa) sekin auttaa.
Myös jooga auttaa.
Vielä ei tunnu siltä että luovuttaisin, mutta toivottavasti ei kipuilu pahene tästä.
Koita kestää, yhdessä jaksetaan paremmin.
- Re: Hormoonilääkityksen ( Letrozol 2,5 mg ) sivuvaikutukset ?tissitön